Jak możemy pomóc?

Najczęściej zadawane pytania

PRODUKTY

Dlaczego Diosa?

Diosa łączy elegancki design z magnetoterapią wspierającą dobrostan. Nasze produkty są stworzone, aby wyglądać świetnie, być wygodne i potencjalnie wspierać Twoje ogólne samopoczucie.

Co to jest magnetoterapia?

Magnetoterapia wykorzystuje statyczne magnesy, które mogą wspierać krążenie, relaksację i łagodzenie bólu. Wielu klientów odczuwa korzyści z czasem, choć efekty mogą się różnić.

Czy efekty są gwarantowane?

Nie. Chociaż wielu użytkowników zgłasza pozytywne efekty, każda osoba jest inna. Zachęcamy do regularnego noszenia, aby zobaczyć, jak Twoje ciało reaguje.

Z jakich materiałów są wykonane produkty?

Wszystkie produkty Diosa są wykonane ze stali nierdzewnej 316, która jest hipoalergiczna, wodoodporna i odporna na matowienie.

Jak dostosować pierścień?

Nasz pierścień jest regulowany. Delikatnie rozsuń lub dociśnij końce, aby uzyskać odpowiednie dopasowanie. Aby uzyskać pomoc, odwiedź naszą stronę instrukcji.

ZAMÓWIENIA

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Otrzymasz e-mail z numerem śledzenia, gdy tylko zamówienie zostanie wysłane. Możesz śledzić je w każdej chwili na naszej stronie śledzenia.

Czy mogę zmienić szczegóły zamówienia po jego złożeniu?

Przetwarzamy zamówienia szybko, więc zmiany mogą nie być możliwe. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, wyślij e-mail na info@diosa.pl natychmiast z tematem "Anuluj" oraz Twoim imieniem i nazwiskiem oraz numerem zamówienia.

Co jeśli zamówiłem zły przedmiot lub kolor?

Jeśli otrzymałeś niewłaściwy przedmiot lub kolor, skontaktuj się z nami ze zdjęciem i numerem zamówienia. Przejrzymy problem i go rozwiążemy.

Gdzie znajdę numer mojego zamówienia?

Numer zamówienia znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zakup. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, sprawdź folder spam.

METODY PŁATNOŚCI

Jak mogę opłacić zamówienie?

Akceptujemy płatności online (PayU, BLIK, PayPo, karta płatnicza). Wszystko odbywa się szybko i bezpiecznie.

Kiedy otrzymam potwierdzenie płatności?

Potwierdzenie płatności otrzymasz na e-mail natychmiast po zakończeniu transakcji.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Ile kosztuje dostawa?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów dostawa jest darmowa.

Kto dostarcza paczki?

Współpracujemy z InPost, DHL, DPD i Pocztex. Przy wysyłkach zagranicznych paczkę dostarcza lokalny operator kurierski.

Do jakich krajów wysyłacie zamówienia?

Wysyłamy zamówienia w Polsce oraz do krajów Unii Europejskiej.

Gdzie mogę śledzić swoją paczkę?

Po wysyłce zamówienia otrzymasz numer do śledzenia przesyłki. Możesz śledzić swoją paczkę na naszej stronie śledzenia.

CZAS REALIZACJI

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienia wysyłamy w ciągu 1–2 dni roboczych od zaksięgowania płatności.

Ile trwa dostawa?

Dostawa zazwyczaj trwa 3–8 dni roboczych od momentu wysyłki.

ZWROTY I WYMIANY

Jaka jest Wasza polityka zwrotów?

Akceptujemy zwroty w ciągu 30 dni od dostawy dla nieużywanych, nienoszonych przedmiotów w oryginalnym opakowaniu. Wymagane jest wcześniejsze zatwierdzenie. Używane przedmioty lub zwroty wysłane bez zatwierdzenia nie są akceptowane.

Jak rozpocząć zwrot?

Wyślij do nas e-mail z numerem zamówienia i powodem zwrotu. Jeśli zostanie zatwierdzony, wyślemy instrukcje zwrotu.

W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot środków realizujemy w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego produktu.

GWARANCJE I REKLAMACJE

Co jeśli mój przedmiot jest uszkodzony lub nieprawidłowy?

Skontaktuj się z nami podając numer zamówienia i zdjęcie. Przejrzymy problem i rozwiążemy go odpowiednim sposobem.

Czy oferujecie gwarancję?

Oferujemy standardową 2-letnią gwarancję. Jeśli wystąpi problem z Twoim przedmiotem, skontaktuj się z nami. Jesteśmy zobowiązani do naprawienia sytuacji, jeśli coś nie spełnia standardów.

KONTAKT

Jak skontaktować się z obsługą klienta?

Napisz do nas na info@diosa.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie. Odpowiadamy w ciągu 24-48 godzin w dni robocze.

Jakie są godziny obsługi klienta?

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 (czas polski).

Skontaktuj się z nami

Masz pytania dotyczące zamówienia lub ogólne zapytanie?